Grand Canyon

4 augustus 2018 - Grand Canyon South Rim, Arizona, Verenigde Staten

Gister de hele dag in de Grand Canyon geweest. We konden gelukkig in het hotel terecht wat in het park ligt. Het was wederom een heel mooi park, we hebben weer hele mooie plaatjes geschoten! We hebben hier ook redelijk wat beesten gezien!Het was een mooie warme, heldere dag, dus we konden ook naar de zonsondergang 🌅gaan kijken. Nou is het bij dit park zo dat je bepaalde plaatsen alleen met de shuttle kan bezoeken, en laat dat nou met het mooiste punt voor de zonsondergang  ook zo zijn! Er stonden dus rijen  dik te wachten om naar boven te gaan! Maar het wachten werd beloond, het was een prachtige zonsondergang🌅. Daarna nog ff een hapje eten en wat drinken 🍺🍸. Het was echt een heerlijke avond, het koelde bijna niet af maar het was ook niet benauwd. Rond 23:00 lekker naar bed, maar niet voordat we de prachtige sterrenhemel hadden bekeken🌠. Nog nooit zoveel sterren gezien, echt zo mooi. Vanochtend weer vroeg op pad, onderweg naar Lake Havasu, voor een tussenstop van 1 nachtje , en dan morgen nog een lange rit naar San Diego, en daar gaan we dan ff een paar daagjes strand doen🏝🏖.

1. Joke:
    5 augustus 2018
    Zo n indrukwekkend park. Wij zijn smorgens heel vroeg met shuttle bus tot eind gereden en terug gelopen. Jullie beleven wel het een en ander 👍
  2. Hetty:
    5 augustus 2018
    Veel plezier in Lake Havasu en daarna aan het strand!!
    Raymond.