Weer thuis.

12 augustus 2018 - Oosterhout, Nederland

We zijn weer thuis. Gister weer terug gevlogen naar Nederland. Het was een vlucht van 10 uur, deze verliep best snel. Bij KLM heb je allemaal een eigen schermpje, daar kun je films, series en tv afleveringen op kijken, zodat de tijd best snel gaat. Thuis aangekomen waren opa en oma er, met de chips voor Anouk, en natuurlijk om ons even gedag te zeggen. Toen een paar trommeltjes was gedraaid, alles is al weer zo goed als schoon. Gister rond 22:00 ben ik naar bed gegaan, de rest een uurtje later. Vannacht redelijk geslapen, 2 uur klaar wakker geweest, maar goed dat zal wel goed komen, ik denk de bekende jetlag☹️. Bedankt dat jullie ons hebben gevolgd op onze reis door Amerika. Het was leuk jullie reacties te lezen! Dit is echt mijn laatste bericht.Wij gaan nu nagenieten van onze fantastische, onvergetelijke reis. Was erg mooi om dat samen met ons gezin te doen!!Tot  gauw allemaal 😘😘

1. Joke:
    12 augustus 2018
    Hallo Spaantjes,
    Eind goed , al goed. Jullie hebben iets om op terug te kijken. Ga je een fotoalbum maken? is ook leuk om te doen.
    Groetjes Henk en Joke