Zion National park/ Bryce Canyon

1 augustus 2018 - Bryce Canyon, Utah, Verenigde Staten

Vandaag stond er een reis 450 km op het programma. Vanochtend vroeg de hectiek van Las Vegas achter ons gelaten, maar niet voordat we met het Las Vegas bord op de foto zijn gegaan! Ik wilde ook graag rijden op onze reis, en daar was vandaag het moment! Mama ging rijden😱. De 6 baans wegen laat ik aan Jan over, maar de 2 baans wegen wil ik wel rijden. Was een leuke ervaring om te rijden. Ga ik deze reis zeker vaker doen. Eerst reden we nog door de woestijn🌵, maar al gauw begonnen de bergen. Het was echt een adembenemend landschap, zo mooi. Eerst zijn we door Zion gereden, wat echt heel mooi was, daarna verder richting Bryce. Onderweg kwamen we langs de Red Canyons, ook heel  erg mooi, volgens mij is alles mooi hier..... Inmiddels is ons hotel voor de komende 2 nachten in zicht. Een heel leuk westernachtig hotel, waar ook een camping bij is. Nu ff lekker relaxen met een potje kaarten en een wijntje en een biertje🍺🍸, en dan zo lekker slapen en morgen Bryce gaan bekijken. Ben erg benieuwd, het schijnt daar zo mooi te zijn. Daar kan ik jullie morgen meer over vertellen. We zijn onderweg door de tijdzone gegaan en het tijdsverschil met Nederland is op dit moment 8 uur!

1. Joke:
    1 augustus 2018
    Wij beleven het weer helemaal mee. Genieten van het reisverslag. In Brice hebben wij op die Western camping gestaan.
    In Brice kun je mooie trails wandelen tussen de rode rotspartijen.
  2. Monique:
    2 augustus 2018
    Leuk dat jullie zo mee genieten! Bryce was echt geweldig!!