Los Angeles, Santa Monica

10 augustus 2018 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Vanochtend met de bus naar Santa Monica, want de auto leek ons niet verstandig vanwege het parkeren en de drukte hier op de weg. Het was leuk om Santa Monica te zien. De pier was leuk en erg druk. We hebben electrische stepjes gehuurd en zijn daarmee naar Venice Beach gereden. Eigenlijk een veel leuker, kleurrijker en gezelliger deel van LA. Allemaal kleine shopjes en restaurantjes langs de boulevard. Ze noemen dit zo omdat er een gedeelte is wat lijkt op Venetië. Allemaal kleine kanaaltjes lopen daar langs de huizen. Erg mooi om gezien te hebben. Nadat we de step hadden ingeleverd weer terug naar hotel, nog ff zwemmen. We zitten nu nog ff bij het zwembad en gaan zo lekker eten. Ons laatste avondmaal in Amerika. Morgen gaan we weer naar huis. We hebben 3 weken volop genoten, maar vinden het ook fijn om morgen weer lekker naar huis te gaan! Anouk gaat eerst paprika chips eten, dat heeft ze hier zo gemist, ze heeft opa al opdracht gegeven dat voor haar te kopen😋. Bram heeft heel veel zin in een Mac kroket, want die hebben ze hier natuurlijk  niet bij de Mac!

1. Sandra:
    10 augustus 2018
    Jammer voor jullie dat het er weer op zit maar wat hebben jullie een prachtige reis gehad!!
    En bedankt dat wij door jullie reisverhalen hebben mogen meegenieten 👍
  2. Joke:
    10 augustus 2018
    Jullie genieten er wel van. Wat gaat de tijd snel. Ook altijd weer fijn om thuis te komen. Wensen jullie n goede terugreis en welkom thuis in Nederland.
  3. Chantal:
    Wat een fantastische reis hebben jullie gehad! Tot snel in Nederland 😘
  4. Monique:
    10 augustus 2018
    De tijd is heel snel gegaan. We hebben ontzettend genoten! Maar het is ook weer lekker om naar huis te gaan. Tot gauw allemaal😘😘
  5. Annie:
    10 augustus 2018
    Wat een fantastische reis hebben jullie gehad en bedankt dat we daar deelgenoot van mochten zijn.
    Een goede terugreis toegewenst,😘😘Annie en Willy