San Diego- Los Angeles

9 augustus 2018 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Gisterochtend vanuit San Diego vertrokken naar Los Angeles. Onze laatste echte autorit in Amerika. Toen we gisterochtend onze koffers in orde wilde maken, kwamen we tot de ontdekking dat er 2 badlakens en de zwembroek van Jan s’nachts door iemand zijn mee genomen. Echt vervelend, maar gelukkig aan het einde van onze vakantie,  we hebben de badlakens en zwembroek niet echt meer nodig. Aangekomen in LA hadden we besloten om naar de Hollywood letters te gaan en the walk off fame. Het was een hele tour om bij de letters te komen, waren we er eindelijk, konden we nergens parkeren😕. Anouk, Bram en ik zijn uitgestapt en Jan ging een parkeerplaats zoeken. Wij zijn naar boven gelopen, zagen de letters in de verte, en hebben wat foto’s gemaakt en zijn toen weer naar beneden gelopen, waar Jan toevallig net aan kwam rijden, nog steeds geen parkeerplaats gevonden, dus zijn we weer ingestapt en verder gereden. Als je in LA bent moet je de Hollywood letters zeker gezien hebben, maar niet meer dan dat. Toen naar de walk of fame, was ook leuk om gezien te hebben, waarschijnlijk is het eerst een mooie straat geweest, nu liggen er veel zwervers en andere ongure types. Van daaruit naar het hotel. Hotel ligt prima, winkels en restaurantjes in de buurt, leuk klein zwembadje maar de kamer is echt de minste die we op onze reis gehad hebben. Bedden heel laag bij de grond, op een soort van planken, geen stoel om te zitten. Maar goed dat het maar voor 2 nachtjes is. Het voordeel is wel dat we op 10 minuten van het vliegveld zitten, we hebben uitzicht op de landingsbaan! We gaan zo naar Santa Monica ( daar is de pier van GTA, wil Bram graag zien) dus daarover vanavond meer.

1. Joke:
    9 augustus 2018
    Dat parkeren is n ramp. Kun je voorstellen hoe wij de camper moesten parkeren. Geniet van santa Monica. Mooie stranden.
  2. Monique:
    10 augustus 2018
    Dat hadden wij al verwacht, daarom zijn we met de bus gegaan. Ging prima👍🏻