Los Angeles

10 augustus 2018 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Dit is het laatste berichtje wat ik in Amerika schrijf. Vanochtend opgestaan en ontbeten. Daarna hebben we de koffers ingepakt. We zijn ook nog even bij de landings en vertrekbaan van de luchthaven wezen kijken, want zoals jullie weten lag deze om de hoek bij het hotel. Was leuk om zo dicht bij de landingsbaan te staan. Daarna was het toch echt tijd om te gaan. Koffers in de auto, en ons allerlaatste ritje in de huur auto in Amerika. We hebben ruim 3500 kilometer gereden in de auto!Het inleveren van de auto ging supersnel, toen met de shuttle naar de Airport. Nou dat is ook een uitdaging, overal auto’s en bussen. Echt niet meer normaal wat een gekrioel. Het is dan ook wel een mega- grote luchthaven hier! Wij gaan opstappen in gate 133, het hoogste wat ik heb gezien is gate 146, maar misschien zijn er nog wel meer. We zitten nu te wachten tot we aan boord mogen. Tot gauw allemaal🙋‍♀️😘

1. Annie:
    Een goede terugreis 😘😘
  2. Joke:
    11 augustus 2018
    Aan alles komt een eind. Wij hebben van jullie reisverslag genoten. Bedankt voor het delen. Goede terugvlucht.
  3. Jessica:
    11 augustus 2018
    Inmiddels weten we dat jullie weer veilig in Nederland zijn geland! Welkom thuis! Bedankt voor de mooie verhalen en prachtige foto's. Wat een mooie belevenis moet dit geweest zijn!