Grand Canyon

3 augustus 2018 - Grand Canyon South Rim, Arizona, Verenigde Staten

Vandaag stond er een reis van 450 km op het programma. Vanochtend eerst nog een    foto met cowboy kleding gemaakt. Daarna zijn we gaan rijden. Onderweg een paar x gestopt om foto’s te maken. Rond 15:30 waren we op de plaats van bestemming. We hadden een hotel in het park zelf geboekt. Helaas is er iets mis gegaan en was er geen kamer meer voor ons😔. Wat nu..... alle hotels in het park zaten vol. Het nr gebeld wat ik van Tui had gekregen, maar daar werd ik 4 x weg gedrukt. Ondertussen zelf iets gevonden voor vannacht, maar helaas niet in het park, maar 10 kilometer verderop. De contact persoon van Tui gaat op zoek naar een hotel voor morgen, als het goed is horen we dat morgenvroeg. Even afwachten dus. Word vervolgd! Het voordeel van het hotel wat we nu hebben is dat er een zwembad en whirlpool bij zit, dat was bij dat andere hotel niet, dus Anouk en Bram hebben nog ff lekker gezwommen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Sandra:
    3 augustus 2018
    Wat een geweldige reis maken jullie.. echt leuk om met jullie mee te reizen haha.. geniet er nog van allemaal!!
  2. Cora:
    3 augustus 2018
    wat vervelend .leuk om jullie te volgen,,,,goede reis he...
  3. Bart Jeuken:
    3 augustus 2018
    Nou gelukkig is het allemaal goed gekomen en vanavond slaap je in het park.
    Geniet van al dat moois het is moeilijk straks om zo''n belevenis na te vertellen.
    Auto geparkeerd en genieten daar.
  4. Iris:
    3 augustus 2018
    Klinkt allemaal geweldig. Jullie maken veel mee! Nog even blijven genieten👍😘
  5. Annie:
    4 augustus 2018
    Nog lekker genieten,en wat een mooi reisblog👍👍😘
  6. Monique:
    4 augustus 2018