Lake Havasu

6 augustus 2018 - San Diego, California, Verenigde Staten

Gister aangekomen in de hitte van Lake Havasu. De thermometer in de auto gaf 47 graden aan😅. Nou dat was ook wel te voelen toen we uit de auto stapte, echt niet  lekker meer! En wat doe je als het zo heet is, inderdaad dan neem je een frisse duik🏊🏻‍♀️. Nou laat dat fris er maar af, het water was gewoon warm, dus het hielp niet om af te koelen, maar was wel lekker om te zwemmen.  S’avonds ff wat gegeten en daarna nog ff bij het zwembad gezeten en wat gedronken. Het zwembad was tot 23:00 open, en het was druk. Bram en ik hebben ook nog ff gezwommen. Daarna lekker naar bed want voor morgen( inmiddels vandaag) staat er een lange rit op het programma! 500 kilometer. We zitten nu in de auto, het landschap is hier niet echt mooi, een beetje dessert- achtig, dus erg dor allemaal, maar ja dat kan ook niet anders met zulke temperaturen.Inmiddels in San Diego. Het landschap veranderde constant. Van uitgestrekte velden tot hoge bergen. We kwamen ook nog door duingebied, echt heel mooi. Wat ook erg prettig is, is de temperatuur hier. Vanochtend vertrokken met ruim 40 graden, en nu in een aangename 27 graden. Zo de koffers liggen op de kamer, nu eerst ff het park verkennen.

1. Annie:
    6 augustus 2018
    Mooie foto's en wat een temperaturen 😅😎
  2. Joke:
    6 augustus 2018
    Ja, wat een afstanden in Amerika. Wij reden destijds via Palm Springs naar San Diego. Sea Wold en de old town zijn aan te raden