Las Vegas/ Hoover dam

31 juli 2018 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vanochtend wakker geworden in de kermis van Las Vegas. We zijn naar Hoover dam gereden, dat was maar 50 km.Het is een betonnen boogdam in de Colorado en ligt op de grens tussen de Amerikaanse staten Arizona en Nevada.Daar loopt ook de tijdgrens, want je kunt daar van 9 uur tijdsverschil met Nederland naar 8 uur tijdsverschil met Nederland lopen.Was erg leuk om te zien, maar het was 44 graden😅, dus we hadden het gauw gezien daar. Toen naar de outlet shopping in Las Vegas! Nou jullie zullen het niet geloven, maar Bram ging los☺️. Hij heeft het meeste gekocht van ons allemaal. Shirtjes van Calvin Klein zijn hier maar 15 dollar😍😍, Jan en ik hebben beide nieuwe schoenen van Tommy Hilfiger!!!! En Anouk eindelijk haar MichaelKors  tasje! Dus iedereen  weer blij naar het hotel. Het is nu nog steeds ruim 40 graden, echt niet meer normaal, maar gelukkig overal airco❄️❄️. Morgen gaan we richting Bryce Canyon, maar niet voor we een foto hebben gemaakt bij het beroemde, welcome to Las Vegas bord. Daar wil ik echt mee op de foto!!

1. Joke:
    31 juli 2018
    Wat een aparte wereld. Alles is zo onecht. Wat n hitte is het daar. Leuk geshopt. Zijn jullie al op de helft?
  2. Monique:
    31 juli 2018
    Heel apart.....en inderdaad erg heet😅😅. We zijn precies op de helft. Zo en nu ga ik lekker slapen😴😴🙋‍♀️🙋‍♀️
  3. Cora:
    31 juli 2018
    geweldig hoor wat jullie meemaken,,Henk heeft toen in het MGM hotel gelogeerd misschien heb je dat al gezien,,veel plezier nog en groetjes aan allemaal,uit n heet nederland...
  4. Annie:
    31 juli 2018
    Fantastisch wat wij mee mogen volgen met jullie reis!!
  5. Monique:
    1 augustus 2018
    Fijn te horen!!
  6. Monique:
    1 augustus 2018
    MGM hotel zaten wij naast! Het is hier echt geweldig😍😍