San Francisco, Golden gate bridge

24 juli 2018 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Vanochtend om 6:00 klaarwakker, toch nog niet helemaal gewend aan de nieuwe tijd.Nog even geprobeerd te slapen maar dat lukte niet echt..... om 10:00 richting Fishersmann warfs gelopen om een fiets te gaan huren. Rond 10:30 zaten we op de fiets richting de Golden gate bridge. Na een pittige klim, wat niet meeviel op een gewone fiets ( thuis een elektrische fiets😅) kwamen we aan op de Golden gate bridge. Was echt een mooie belevenis. Van daar uit door gefietst naar Sausalito, echt een heel leuk dorpje, waar we hebben geluncht, en  van daar uit de Ferry terug genomen naar pier 1, wat bijna in het centrum van San Francisco is. Deze veerboot vaart langs Alcatraz, dat was best indrukwekkend om te zien. Toen nog even door het centrum gefietst, op Union Square geweest, en toen weer richting Fishermanns warf. Bij pier 39 gestopt om de zeeleeuwen te spotten. Het is echt een toeristische trekpleister, heel erg druk en veel toeristen winkeltjes. Wel erg leuk om te zien. We hebben veel gezien vandaag en erg genoten. Enige nadeel is hier dat er bijna altijd een flinke wind staat, die best fris aanvoelt, maar dat mag de pret niet drukken. In Nederland zouden ze op dit moment graag een verkoelend windje hebben denk ik😅😅

1. Iris:
    25 juli 2018
    Wat een geweldige ervaring zo met je gezin! En jullie bewegen aardig! Lekker hoor. Mooi om jullie verhalen te lezen👍😃
  2. E leenders:
    26 juli 2018
    Hallo Nederlandse amerikaantjes!!😁 . Zo te lezen zien jullie een hoop en bewegen genoeg!👍🏻 Maar goed dat je dan niet de temperatuur van ons hier hebt, want dan vloeien de zweetdruppeltjes wel degelijk😜😅😎🌞🌞😜 heel veel plezier nog verder met jullie toer, geniet ervan! 👋🏻👋🏻 Groetjes van de boontjes!!🍻
  3. Joke:
    26 juli 2018
    Golden Gate met fiets!! Top zeg.
  4. Monique:
    27 juli 2018
    Inmiddels hebben wij hier ook de zweetdruppeltjes😅, het is hier 39 graden en de nachttemperatuur komt niet lager dan 25! Jullie ook een fijne vakantie☀️ Gr de Spaantjes