San Francisco

26 juli 2018 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Gister ( woensdag)zijn we met het beroemde trammetje van San Francisco geweest. Het is de enige hand kabel tram die nog loopt. Dat was een leuk ervaring. Verder hebben we nog wat geshopt in het centrum en vandaar uit met de gewone tram weer terug naar Fishersmann Warf. S’avonds lekker uit eten geweest en daarna nog wat rond gelopen. Vanochtend toen ik wakker werd zag ik een bericht van Tui dat het volgende hotel (Yosemite park) helaas is gesloten vanwege brand in dat park. Ons hotel ligt aan de rand van het park en is dus niet bereikbaar. Helaas kunnen we Yosemite niet gaan bezoeken dus gaan we op zoek naar een ander hotel. We hebben inmiddels een hotel gevonden en gaan nu naar Fresno, voor ons onbekend, maar dat zal wel goed komen. We gaan nu vanuit een winderige 20 graden naar een tropische 40😅😅 en dat in 3 uur rijden. We zijn net met de taxi naar de luchthaven gebracht om daar onze huurauto te gaan ophalen.We gaan nu inchecken voor de auto, dus vanavond meer☀️🙋‍♀️🙋‍♀️

1. Joke:
    26 juli 2018
    Eeuwig zonde van Yosemite. Daar kom je dan ook niet meer. Hopelijk is het alternatief toch nog aardig. Succes en geniet er van. Henk en joke.
  2. Monique:
    27 juli 2018
    Klopt maar het is niet anders. Morgen gaan we naar Sequoia National park. Schijnt ook mooi te zijn😊